Jdi na obsah Jdi na menu

ZDE klikněte

14. 1. 2007

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Auto Gas Servis - Flash Lube

7. 5. 2009 10:36

V červnu 2009 ke každé přestavbě Flash Lube zdarma

AutoGasServis - přestavba

28. 4. 2009 14:57

Dobrý den, pošlete kontakt na vás na e-mail-autogasservis@seznam.cz ,toto je problém na delší rozhovor.
S pozdravem M.Bláha AGS Cheb

jeeffo - Lexus IS 200, 2000

27. 4. 2009 23:26

zdravim, prosim o orientacnu cenu na voz v predmete. Viete to zapisat aj do Technickeho preukazu? Som zo slovenska... za skoru odpoved vopred dakujem

Strakonak - LPG jiz nikdy

28. 3. 2009 20:38

Vzdy jsem byl priznivcem alterantivniho pohonu LPG (uspesne jsem ho pouzival cca.5 let ve sve 120). Dnes mohu říci již NIKDY VICE a to pote co jsem si nechal sekvencni vstrikovani namontovat do me 1.6 ve Strakonicich. LPG jiz v aute nemam projedu podobne penize (benzin 2Kc/km, LPG 1.85Kc/km) jako s timto "systemem", ale hlavne mam klidne spani.

AutoGasServis - Peugeot 405

19. 3. 2009 18:33

Dobrý den, zastavte se u někoho kdo vám přečte z ř.j. benzínu skutečné hodnoty pak nechte nastavit plyn a musí to fungovat.
S pozdravem AGS Cheb

Martin S. - STAG 300 a Peugeot 405 Mi16

19. 3. 2009 11:44

Dobry den, mam uplne stejne problemy jako nize napsany prispevek "Zkušenosti se STAG 300 a P405, typ LFZ", rok se snazim resit vymenou cehokoliv nic nepomaha. Motor polosekvent D6C (108kW, jednotka motronic 1.3). Tak netusim kde bude problem jestli vazne v rizeni motoru nebo v P405 neco nastavene jinak? Netusi nekdo? Jak na to?

AutoGasServis - Multiventil

16. 3. 2009 21:25

Dobrý den,šroub je manualní uzavření multiventilu když nefunguje elektromagnet - je to uzávěr výstupu z nádrže.
S pozdravem AGS Cheb

martin - multiventil

12. 3. 2009 17:45

Dobrý den, k čemu prosím slouží na multiventilu ten otočný šroub , je hned vedle cívky ventilu co uzavírá nebo otevírá plyn směrem k motoru.
děkuji za odpověď

AutoGasServis - výměna filtru

13. 2. 2009 8:29

Dobrý den, výměna filtru stojí od 150,- podle náročnosti a přístupu.
AGS Cheb

Rezek Milan - Výměna LPG filtru

12. 2. 2009 13:29

Dobrý den, co mě bude stát výměna jednoho LPG filtru? Filtr mám, děkuji za odpověd.

AutoGasServis - systémy vstřikovaného plynu

1. 2. 2009 18:43

Dobrý den,
pokud má systém fungovat bez problémů, musí benzínový systém fungovat také bez problémů,aby došlo k správnému načítání informací a následnému přepočtu pro vstřik plynu. To si vyžaduje důkladnou kontrolu řízení benzínového systému ( není vždy pravda ,že motor běžící na benzín bez problémů,má všechny informace v ř.j.OK),může dojít k načtení nějaké informace na hranici , kdy se ještě nerosvítí kontrolka motoru ale po přepočtu se dostane systém plynu mimo tento rozsah a je problém na světě a pak následuje hledání a dolaďování,naše zkušenost je taková že snímáme oba systémy a vyhodnocujeme rozdíly tím se dají problémy minimalizovat.Dnes jsou sytémy dostatečně na technické úrovni že se dá pro danný typ auta vždy zvolit takový systém plynu že se problémy minimalizují.
AGS Cheb

AutoGasServis - BMW X5

1. 2. 2009 18:19

Cena přestavby je 38000,- včetně DPH.
S pozdravem AGS Cheb

Berko Josef - B.E.R.K.O@seznam.cz

31. 1. 2009 21:36

Dobry den.Chtel bych vedet kolik by stalo predelani X5 3.0i na LPG.Dekuji

Milan Tannenberg - Zkušenosti se STAG 300 a P405, typ LFZ

30. 1. 2009 14:14

Po dlouhém bádání a několika experimentech jsme pro vůz Peugeot 405, s motory a elektronikou vicebodoveho vstrikovani LFZ dospěli k následujícímu názoru: "Veškeré přestavby fungují na pricipu: do stávajícího systému včlením
nový systém plynový = tzn. nová řídící jednotka pro plyn ( na vozidle má pracovat dohromady s řídící jednotkou motoru)
praxe je ovšem taková že se tyto jednotky více či méně nesnáší, tedy řídící jednotka motoru se snaží provést určité
korekce dávkování paliva (časování,atd...) na základě údajů ze snímačů na motoru, ovšem řídící jednotka pro plyn
se snaží provádět něco jiného, chvíly to většinou funguje než ovšem dojde originální jednotce "trpělivost" = neví si
z nesmyslnými hodnotami rady. Následně tedy nastaví pro motor nouzový režim = omezení výkonu, vyšší spotřeba, úprava
otáček, atd... - V tento okamžik většinou začne i zlobit jednotka pro plyn (zpětná vazba zase na jednotku motoru)
a závada je na stole = rožnutí kontrolky diagnostiky motoru." Pokud někdo objeví něco nového nebo najde nějaké řešení, kontaktujte mne na emailu: emta41@centrum.cz. S pozdravem MT

AGS Cheb - Záruka

29. 1. 2009 9:06

Záruku určuje prodejce,po montáži padá záruka na díly kde byl namontován díl od systému plynu( plnění-nárazník,nádrž-podlahový díl kufru,vstřiky-sací potrubí)ale záleží na prodejci jak on uzná záruku.
S pozdravem AGS Cheb

Martin Kovarik - Zaruka

26. 1. 2009 5:23

Dobry den, chtel bych se zeptat, jak je to se zarukou na vuz v pripade montaze do nove zakoupeneho vozu? Je zaruka na vuz od prodejce zachovana?

AutoGasServis - Dacia Logan

17. 12. 2008 8:52

Dobrý den,nádrž dáváme zespoda místo rezervy a ta se následně instaluje do zavazadlového prostoru.
Cena přestavby je 32000,-
S pozdravem AGS Cheb

Radek - Dacia Logan MCV 1,6

10. 12. 2008 17:55

Dobrý den,
měl bych dotaz k přestavbě na LPG u vozu Dacia Logan MCV 1,6 7-místný. Zda tuto verzi děláte, kde je umístěna nádrž, jak nádrž ovlivní umístení rezervního kola a jestli je to možné odhad ceny přestavby.

Děkuji, rad.rad@seznam.cz

AutoGasServis - Jeep

11. 11. 2008 7:02

Dobrý den, cena se určuje podle počtu válců,nádrže a výkonu motoru, u 6 válců je cena cca36000,- u 8válců cca41000,-,nárůst spotřeby je cca 1,5 l.
S pozdravem AGS Cheb

Juraj Jurco - Jeep Commander

28. 10. 2008 22:20

Dobry den, mam JEEP COMMANDER Sport 3.7L benzin (dovoz USA), uvazujem o prestavbe na LPG. Prosim dajte mi vediet, kolko by ma prestavba stala? A ako by sa prestavbe prejavila na spotrebe? Momentalne mam spotrebu cca 18L/100km ve meste.
Dakujem,
Juraj Jurco, Cheb